Het enige andere is dat je met WooCommerce “thumbnails” aan je productcategorieën kan toevoegen. Verder moet je ook even further aandacht besteden aan de 2 menu’s voor extra product information namelijk Shipping Classes en Attribiutes. De eerste maakt het mogelijk om productgroepen te maken op basis van verzendingen, en kan gebruikt worden om verzendkosten uit te rekenen op “Class”. We hebben Attributes al behandeld waar je verschillende afmetingen, kleuren en ander kenmerken van producten en variaties kunt invoeren ervoor.
De andere objects in het productmenu zijn vrij recht toe recht aan. Gebruik je normaal ook al website bouwen WordPress dan zullen dingen als categorieën en tags heel natuurlijk aanvoelen en makkelijk te gebruiken zijn.
Schakel coupons in en maak deze helemaal naar wens, of klanten zonder account kunnen bestellen en SSL, configureer check-out pagina’s incl. algemene voorwaarden, betaalopties en meer van dit soort zaken. Hiermee kun je financial institution-to-bank overschrijvingen mogelijk maken voor jouw WooCommerce webshop.
Dit geldt ook voor gereduceerde belasting tarieven. En hetzelfde WordPress hosting geldt voor producten die vrijgesteld zijn van belastingtarieven.
Laten we verder gaan met andere zaken die belangrijk zijn voor je WooCommerce webshop. Woocommerce uitgebreid beheren We gaan nu even een blik werpen op alle beschikbare menu-items in WooCommerce. En we gaan er even iets dieper op in zodat je precies weet waarvoor ze nodig zijn. Je kan hieronder de status van alle bestellingen zien die er op jouw webshop plaatsvinden.
- Het vergelijken van mooie t-shirts biedt misschien niet zoveel meerwaarde, maar voor sieraden, elektronica en huishoudelijke apparatuur is het erg handig.
- Order Delivery Date for WooCommerce doet precies wat de naam doet vermoeden: Het biedt klanten na aanschaf de mogelijkheid om een bezorgdatum te selecteren.
- Dat is anders dan de traditionele aanpak waarbij je bij het afrekenen uit een handvol verzendmethoden kan kiezen, waarbij je ziet hoelang elke methode duurt.
- Het toevoegen van een vergelijkingsfeature aan je webshop is belangrijk als je producten hebt die goed vergelijkbaar zijn.
Bij de verkoop van enkel digitale producten valt hier niet veel te zien, enkel hoe goed je verkopen draaien en wie welke producten bij je aanschaft. Je kan onder coupons, kortingsbonnen aanmaken om je klanten meer voordeel te geven in bepaalde periodes. Hier wordt alles pas echt interessant, de rapportages sectie is een van de belangrijkste in WooCommerce. De plugin maakt namelijk automatisch samenvattingen van elk side in jouw webshop.
Bij Hoeveel Producten Ligt De Omslag Dat Woocommerce Geen Oplossing Meer Is?
Je kent het gezegde “meten is weten” huge wel, en dat geldt zeker ook voor jouw webshop statistieken. En WooCommerce geeft je veel inzichten, waaruit jij voordeel kan halen. In deze sectie heb je de controle over alle aspecten van jouw WooCommerce webshop. Je maakt hier een notitie aan die op de hele webshop zichtbaar kan worden gemaakt. Voorbeelden hiervan zijn de vermelding van een vakantieperiode , bepaalde opkomende occasions of andere belangrijke mededelingen.
Commerce store using WordPress woocommerce
Offer Start from: $20
Here is the Offer: https://t.co/SDIWuO0s8N#wordpresswebsite #landingPageDesign #eCommerceStore #webDesign #wordpressWoocommerce #BusinessWebsite #ecommercebusiness #WooCommerce pic.twitter.com/lnA0KGNPGR— Firoz Hassan (@BeingFH) October 31, 2020
Je zal natuurlijk zelf moeten bepalen welke meldingen belangrijk zijn voor jouw webshop. Je kan hier gewicht en maateenheden veranderen, maar ook instellingen voor productbeoordelingen aanpassen, het plaatsen van sterren en wie deze mogen achterlaten. Hier bepaal je de methode waarop ze kunnen worden gedownload en andere voorwaarden voor digitale producten. Hier stel je een aantal verschillende tax-rates woocommerce voor jouw webshop in de je gebruikt.