WordPress Webshop?

Wanneer die specifieke klant ervoor kiest om niet af te rekenen komt de klant automatisch in een abandoned cart cyclus. Metorik stuurt dan automatisch drie e-mails om de klant over te halen om alsnog zijn of haar winkelwagen af te ronden. Naast should wordpress webshop-have plugins en analyse plugins gebruiken we ook advertising plugins. Deze plugins dragen bij aan onze advertising activiteiten op onze webshop.

Een productbundel is een bundeling van hetzelfde product met bijvoorbeeld een ander product. Aanbevolen combinaties op Emmathee.nlWij doen dit met al onze losse thee producten. Al onze losse thee producten hebben we in een bundel met een bijpassend theeblik en 100 gram. Een bijpassend theeblik en 500 gram en een productbundel van een theeblik, 100 of 500 gram losse thee, theezeef en een thee maatlepel.

Woocommerce Plugins Die Wij Gebruiken Op Onze WordPress Webshop

Metorik Helper ā€“ Helpt je Webshop Succesvol te maken šŸ˜‰Metorik Helper is de plugin die ervoor zorgt dat al onze webshop information wordt geanalyseerd. Op de web site van Metorik kunnen we precise zien hoeveel we verkocht hebben en hoeveel we verkocht hebben aan specifieke klanten. Eigenlijk is Metorik een rapportage software WordPress hosting waarmee we strategische beslissingen maken. Daarnaast houdt Metorik de winkelwagen in actual-time bij zodat we kunnen zien wie er op dat second aan het afrekenen is.

Voorbeeld van aanbevolen accessoires op Emmathee.nlWe gebruiken de mogelijkheid van een pop-up die wordt weergegeven wanneer een klant iets heeft bestelt. De klant kan dan nog andere bijpassende of bijhorende producten aan zijn winkelwagen toevoegen. Een van je doelen van je webshop moet zijn een hoge conversie waarde. De conversie waarde op je webshop kun je op verschillende manieren verhogen. EĆ©n van die manieren is een productbundel aan te bieden in plaats van het huidige product.

WooCommerce Google Analytics Pro plugin Real-TimeMeten is het aller belangrijkste van je webshop. Je wilt zicht hebben op de data en eigenlijk wil je alleen beslissingen maken op foundation van information. Wanneer je niet weet of een product verkoopt weet je ook niet of je dit wel in je assortiment wilt houden. Dit is extreem belangrijk.

En wanneer de klant dit niet ziet op de webshop bestelt de klant het simpelweg gewoon ook niet. Een gemiddelde klant gaat namelijk niet je hele web site doorzoeken wat je allemaal hebt. Kortom het is een should-have voor je webshop.

Wanneer je meer uit je webshop wilt halen moet je zeker de Iconic Sales Booster for WooCommerce plugin gaan gebruiken. We gebruiken deze plugin voor al onze up-sells op onze webshop. En we kunnen je vertellen: het werkt! Weten we one hundred WordPress% zeker dat het voor een hogere conversie waarde zorgt. Bij veel van onze bestellingen worden namelijk de bijhorende blikken, maatlepels en theezakjes besteld.

Heb Je Een Vraag Over Een WordPress Webshop? Neem Contact Met Me Op